Show Up Palvelusopimus

Palvelusopimus on voimassa toistaiseksi, jos ei muuta tässä sopimuksessa sovita. Palvelusopimus voidaan irtisanoa kuukauden varoitusajalla ennen laskutuskauden vaihtumista. Laskutuskauden suoritettua maksua ei palauteta.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu Show Up Oy:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Show Up Oy:llä ja sen samaan konserniin kuuluvilla yhtiöillä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Henkilö voi kieltää tietojensa käytön markkintointitarkoituksessa ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Show Up Oy:n asiakaspalveluun. Yhteydenotto on tehtävä kirjallisena.

Palvelun käyttö vaatii sähköpostien lähettämisen tuotteen käyttäjälle, ja tätä ei voi täten kieltää. Sähköposteissa lähetetään tuotteisiin ja ohjelmaan liittyviä tietoja.

Showup.fi -sivustolla ja sen palveluissa käytetään evästeitä (Cookies) sekä muita vastaavia teknologioita, joiden avulla sivustoa sekä palveluita voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Osa showup.fi -sivuston sekä palveluiden käyttämisestä vaatii evästeiden käyttämistä toimiakseen oikein. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista.

Show Up pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia mikäli tähän on hyvä syy. Syynä pidetään esimerkiksi, kuitenkaan muuta pois sulkematta, asiakkaan luottotiedoissa olevaa häiriötä, tilausta, jota emme voi toimittaa tai muuta painavaa syytä. Hyväksyminen kannattaa aina varmistaa myyjältä, jos asiassa on epäselvyyttä.

Laitteisto

Asiakkaan tulee hankkia laitteisto itse. Voit varmistaa yhteensopivuuden asiakaspalvelustamme. Löydät listan suosittelemistamme laitteista nettisivuiltamme. Asiakas on vastuussa laitteiston ylläpidosta sekä käytöstä.

Show Up Oy voi asiakkaan halutessa hankkia asentajan laitteistoille, muussa tapauksessa asentaminen jää asiakkaan vastuulle. Show Up Oy voi auttaa osan laitteiston asentamisen kanssa ja ja antaa tarvittaessa käyttöopastusta järjestelmän käyttöön. Asennus ja koulutus on maksullista jos ei muutoin sovita.

Infonäytöt & huolto

Show Up Oy käyttää Philipsin digital signage -käyttöön suunniteltuja näyttöjä. Show Up Oy ei vastaa Philipsin näyttöjen huolto- tai takuuasioista, näissä asioissa ota yhteyttä huoltokumppaniin InfoCareen b2b.fi@infocareworkshop.com, puh. 09 2290 1908.

Verkkoyhteys

Vakaa verkkoyhteys vaaditaan järjestelmän toimivuuden takaamiseksi. Asiakas vastaa verkkoyhteyden hankkimisesta, jos ei muuta sovita. Verkkoyhteyden puuttumisen takia johtuvista vikatiloista ja niiden selvityksestä perimme normaalin tuntitaksan.

Koulutus ja käyttöohjeet

Käyttöopastusta tai koulutusta voi ostaa Show Upilta myös jälkikäteen. Show Up julkaisee käyttöohjevideoita omalle Youtube -kanavalle, jonne pääset näppärästi nettisivujemme kautta. Myös päivitetyt käyttöohjeet löytyvät nettisivuiltamme.

Palvelun käyttö

Show Up hallinta vaatii toimiakseen modernin selaimen sekä vakaan verkkoyhteyden. Tietyt toimenpiteet voidaan tehdä puhelimen tai tabletin avulla, mutta parhaan käyttökokemuksen saat tietokoneen selaimella.

Asiakas on vastuussa palvelun asetuksista, sekä kaikista palvelun käyttöön liittyvistä asioista, joita pääsee hallitsemaan järjestelmän käyttöliittymän kautta. Show Up Oy ei vastaa asiakkaan järjestelmän sisällöistä. Sisältöjen hallinta on asiakkaan tai hänen määräämänsä yhteistyökumppanin vastuulla. Show Up Oy voi ylläpitää asiakkaan sisältöjä, tällöin peritään hinnaston mukainen tuntitaksa, minimilaskutus 30 minuuttia.

Palvelimet palvelun laatu ja palvelun kehittäminen

Show Up Oy ei vastaa mahdollisista katkoksista palvelussa, jotka aiheutuvat kolmannen osapuolen päivityksistä tai palvelimen rikkoontumisesta. Show Up lupautuu järjestämään ohjelmistolle uuden palvelimen inhimillisessä ajassa.

Tarkkailemme jatkuvasti palvelumme laatua sekä palvelinten kapasiteetteja. Käytämme Hetznerin palvelinsalia, joka sijaitsee Suomessa. Olemme kehittämässä jatkuvasti palveluamme, ja haluammekin, että asiakkaamme ovat mukana palvelun kehittämisessä. Jos löydät järjestelmässä asioita, jotka voisivat toimia paremmin, tai keksit uuden ominaisuuden, joka helpottaisi juuri sinun päivittäistä elämääsi, ota ehdottomasti yhteyttä!

Huolto, ylläpito ja tuki

Kaikki tukeen liittyvät asiat onnistuvat ensisijaisesti sähköpostitse (asiakaspalvelu(a)showup.fi) tai puhelimitse arkisin 08-16 välisenä aikana. Kaikkiin tuen avoimiin asioihin pyrimme vastaamaan 24 tunnin sisällä. Iltaisin ja viikonloppuisin tarjoamme tukea hätätapauksissa järjestelmän aiheuttamien ongelmien osalta. Käyttäjävirheen tai järjestelmän virheellisistä asetuksista johtuvien asioiden selvittäminen ja korjaus aina tuntitaksan mukaisesti.

Laskutus ja maksaminen

Tarjoamamme palvelut ovat pääasiassa kuukausi- tai vuosimaksullisia, ja sopimuksen mukaan laskut laskutetaan minimissään kolmen kuukauden erissä. Laskutus tehdään etukäteen. Suorittamatta jäänyt lasku oikeutta Show Up Oy:n katkaisemaan palvelun käyttö ensimmäisestä huomautuksesta lähtien. Laskutus alkaa palvelun käytöstä.

Tuotteet maksetaan pääsääntöisesti laskulla, mutta mikäli Show Up Oy katsoo tarpeelliseksi, voidaan asiakkaalta vaatia etukäteismaksua toimituksen edellyttämiseksi.

Hinnasto

Hinnoissa on kulloisellakin hetkellä voimassa olevat hinnat. Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV tai vastaava. Ajantasaisen hinnaston löydät verkkosivuiltamme showup.fi.

Mikäli hinnastoon tai sivustolle on tullut hintoihin merkittävä virhe, ja voidaan olettaa asiakkaan se ymmärtävän, on Show Up Oy:llä oikeus perua kauppa tai laskuttaa asiakkaalta oikea hinta. Tällaisessa tilanteessa myös asiakas voi perua kaupan ilman seuraamuksia.

Toimitusehdot

Toimitusaika on arvio ja laadittu yhteistyökumppaniemme toimitusaikojen perusteella. Show Up Oy ei vastaa toimituksessa ilmenneistä viivästyksistä, ellei toisin sovita. Poikkeuksellisen suurissa tilauksissa on todennäköistä, että toimitusajat voivat venyä. Muutoinkin tällaiset suuret tilaukset on hyvä varmistaa suoraan Show Upin myyjiltä. Tilauksen käsittely pyritään tekemään 7 vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta.

Laitteistojen toimittamisessa Show Up Oy valitsee toimitustavaksi kulloinkin parhaalla katsomansa toimitustavan.

Tilauksen peruminen

Mikäli tilaus perutaan ennen toimitusta, on Show Up Oy;llä oikeus laskuttaa asiakasta aiheutuneiden kustannusten mukaisesti. Asiakkaalla on oikeus saada aiheutuneista kuluista erittely.