Sopimusehdot

Show Up Palvelusopimus

Palvelusopimus on voimassa toistaiseksi jos ei muuta tässä sopimuksessa sovita. Palvelusopimus voidaan irtisanoa kuukauden varoitusajalla ennen laskutuskauden vaihtumista. Laskutuskauden suoritettua maksua ei palauteta.

Asiakkaiden tiedot on tallennettu Show Up Oy:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Show Up Oy:llä ja sen samaan konserniin kuuluvilla yhtiöillä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti. Henkilö voi kieltää tietojensa käytön markkintointitarkoituksessa ja tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Show Up Oy:n asiakaspalveluun. Yhteydenotto on tehtävä kirjallisena.

Palvelun käyttö vaatii sähköpostien lähettämisen tuotteen käyttäjälle, ja tätä ei voi täten kieltää. Sähköposteissa lähetetään tuotteisiin ja ohjelmaan liittyviä tietoja.

Showup.fi -sivustolla ja näytöissä käytetään evästeitä (Cookies), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. Osa showup.fi -sivuston sekä hallinnan käyttämisestä voi vaatia evästeiden hyväksymistä toimiakseen oikein. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista.

Show Up pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia mikäli tähän on hyvä syy. Syynä pidetään esimerkiksi, kuitenkaan muuta pois sulkematta, asiakkaan luottotiedoissa olevaa häiriötä, tilausta, jota emme voi toimittaa tai muuta painavaa syytä. Hyväksyminen kannattaa aina varmistaa myyjältä, jos asiassa on epäselvyyttä.

Näitä sopimuksia on kaksi kappaletta, toinen Show Upilla ja toinen asiakasyrityksellä.

Laitteisto

Asiakas ostaa laitteiston omaksi palvelusopimuksen alussa. Halutessaan asiakas voi hankkia näytöt myös itse, mutta tällöin vastaa niiden yhteensopivuudesta järjestelmään.

Show Up Oy käyttää Philipsin laadukkaita digital signage -käyttöön suunniteltuja näyttöjä. Järjestelmä toimii Raspberry Pi 3 -minitietokoneen avulla sekä siihen suunnitellulla käyttöjärjestelmällä. Palvelusopimuksen voimassaolon ajan Show Up Oy vastaa Raspberryyn asennetusta kortista ja sen toiminnasta. Show Up Oy ei vastaa Philipsin näyttöjen huolto- tai takuuasioista, näissä asioissa ota yhteyttä huoltokumppaniin Neisa Finland Oy, +358 103 154 255, fi.service@neisa.com.

Järjestelmä on rakennettu toimimaan myös ilman verkkoyhteyttä, kuitenkin tietojen päivittyminen edellyttää vakaan Internet-yhteyden laitteistoon vähintään kerran päivässä. Asiakas vastaa verkkoyhteyden hankkimisesta jos ei muuta sovita.

Jos laitteisto on tarkoitus kytkeä asiakkaan WLAN -verkkoon, tarvitsemme ennen asennusta tämän verkon tiedot, jotta voimme esiasentaa verkon laitteistoon.

Asennus, koulutus ja käyttöohjeet

Show Up Oy voi asiakkaan halutessa hankkia asentajan näytöille sekä koteloille. Muussa tapauksessa näyttöjen asentaminen jää asiakkaan vastuulle. Asiakkaan tulee järjestää asennuspaikalle verkkoyhteys jos ei toisin sovita sekä pistokkeet sähköä varten. Show Up Oy asentaa tarvittaessa itse muun laitteiston (Raspberry Pi3 + ohjelmisto) ja antaa tarvittaessa käyttöopastusta järjestelmän käyttöön.

Käyttöopastusta tai koulutusta voi ostaa Show Upilta myös jälkikäteen. Show Up julkaisee käyttöohjevideoita omalle Youtube -kanavalle, jonne pääset näppärästi nettisivujemme kautta. Myös päivitetyt käyttöohjeet löytyvät nettisivuiltamme.

Palvelun käyttö

Show Up hallinta vaatii toimiakseen modernin selaimen sekä vakaan verkkoyhteyden. Tietyt toimenpiteet voidaan tehdä puhelimen tai tabletin avulla, mutta parhaan käyttökokemuksen saat tietokoneen selaimella.

Show Up Oy ei vastaa asiakkaan järjestelmän sisällöistä. Sisältöjen hallinta on asiakkaan tai hänen määräämänsä yhteistyökumppanin vastuulla. Show Up Oy voi ylläpitää asiakkaan sisältöjä, tällöin peritään hinnaston mukainen tuntitaksa, minimilaskutus 30 minuuttia.

Palvelimet palvelun laatu ja palvelun kehittäminen

Show Up Oy ei vastaa mahdollisista katkoksista palvelussa, jotka aiheutuu kolmannen osapuolen päivityksistä tai palvelimen rikkoontumisesta. Show Up lupautuu järjestämään ohjelmistolle uuden palvelimen inhimillisessä ajassa.

Tarkkailemme jatkuvasti palvelumme laatua sekä palvelinten kapasiteetteja. Käytämme yhteistyössä Lounean palvelinsalia joka sijaitsee Salossa. Olemme kehittämässä jatkuvasti palveluamme, ja luomme myös varmuuspalvelun, jolloin pääpalvelimen vikaantuessa järjestelmä on edelleen käytettävissä.

Show Up Oy on ketterä startup -yritys, ja meidän yritysarvoihimme kuuluu jatkuva kehittäminen. Näin ollen haluammekin että asiakkaamme ovat mukana palvelun kehittämisessä. Jos löydät järjestelmässä asioita jotka voisivat toimia paremmin, tai keksit uuden ominaisuuden joka helpottaisi juuri sinun päivittäistä elämääsi, ota ehdottomasti yhteyttä!

Huolto, ylläpito ja tuki

Show Up huoltaa ja ylläpitää Raspberry Pi 3 -laitteistoa sekä asennettua ohjelmistoa palvelusopimuksen ollessa voimassa. Näyttöjen huolto aina näyttöön liittyvän takuun tai huoltoyhtiön kautta.

Kaikki tukeen liittyvät asiat onnistuu sähköpostitse tai puhelimitse arkisin 09 – 16 välisenä aikana. Kaikkiin tuen avoimiin asioihin pyrimme vastaamaan 24 tunnin viiveellä.

Laskutus ja maksaminen

Show Up -lisenssi on kuukausimaksullinen, ja sopimuksesta riippuen laskutetaan minimissään kolmen kuukauden erissä. Laskutus tehdään etukäteen. Suorittamatta jäänyt lasku oikeuttaa Show Up Oy:n katkaisemaan palvelun käyttö ensimmäisestä huomautuksesta lähtien.

Laskutus alkaa näyttöjen asentamisesta, ja ensimmäinen laskutuskausi laskutetaan laitteiston laskutuksen yhteydessä.

Tuotteet maksetaan pääsääntöisesti laskulla, mutta mikäli Show Up Oy katsoo tarpeelliseksi, voidaan asiakkaalta vaatia etukäteismaksua toimituksen edellyttämiseksi.

Hinnasto

Hinnoissa on kulloisellakin hetkellä voimassa olevat hinnat. Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV tai vastaava. Ajantasaisen hinnaston löydät verkkosivuiltamme showup.fi.

Mikäli hinnastoon tai sivustolle on tullut hintoihin merkittävä virhe, ja voidaan olettaa asiakkaan se ymmärtävän, on Show Up Oy:llä oikeus perua kauppa tai laskuttaa asiakkaalta oikea hinta. Tällaisessa tilanteessa myös asiakas voi perua kaupan ilman seuraamuksia.

Toimitusehdot

Toimitusaika on arvio ja laadittu yhteistyökumppaniemme toimitusaikojen perusteella. Show Up Oy ei vastaa toimituksessa ilmenneistä viivästyksistä, ellei toisin sovita.

Poikkeuksellisen suurissa tilauksissa on todennäköistä, että toimitusajat voivat venyä. Muutoinkin tällaiset suuret tilaukset on hyvä varmistaa suoraan Show Upin myyjiltä.

Tilauksen käsittely pyritään tekemään 7 vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta.

Show Up Oy valitsee toimitustavaksi kulloinkin parhaalla katsomansa toimitustavan.

Tilauksen peruminen

Mikäli tilaus perutaan ennen toimitusta, on Show Up Oy;llä oikeus laskuttaa asiakasta aiheutuneiden kustannusten mukaisesti. Asiakkaalla on oikeus saada aiheutuneista kuluista erittely.