Yhteystiedot

Olemme vaihtaneet yrityspankkimme Holviin. Uudet tilitietomme ovat:
FI39 7997 7995 1977 58
HOLVFIHH

Asiakaspalvelu ja tuki

Ongelmia infonäytön kanssa?

Huomaathan, että infonäyttöjen päivittäminen vaatii vakaan verkkoyhteyden. Verkkoyhteyden puuttuessa päivitykset ja komennot hallinnasta eivät siirry laitteisiin asti. Ensisijaisesti suosittelemme tarkistamaan verkkoyhteyden tilan. Näet verkossa olevat laitteet vihreällä logolla hallinnassa.

Jos verkko toimii normaalisti ja käytössäsi on

  • Windows -laite (tikkuPC tai vastaava), käynnistä laite uudelleen
  • Philips Digital Signage -android -versio, käynnistä näyttö uudelleen, tai tarvittaessa irrota laitteen virtapiuha
  • Raspberry, ota virta pois koneesta ja käynnistä se uudelleen

Tarkista myös seuraavat asiat:

  • Kampanjat on ajastettu oikeisiin ruutuihin ja ne ovat aktiivisia
  • Sinulla on pääsy ylläpitojärjestelmään

Ongelmia kassan kanssa?

Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme. Kassa on aktiivisessa kehitysvaiheessa, joten haluamme tietää kaikki haasteet siihen liittyen!

Asiakaspalvelu palvelee

Ensisijaisesti sähköpostitse osoitteessa
asiakaspalvelu (a) showup.fi.

Tai puhelimitse (arkisin 16 - 19)
044 500 2083.

Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin sisällä, mutta viimeistään kahdessa arkipäivässä.

Myynti ja tilaukset

Ole ensisijaisesti yhteydessä omaan myyjääsi. Jos haluat että sinuun ollaan yhteydessä, voit lähettää sähköpostia myynnin osoitteeseen myynti (a) showup.fi, tai tavoitella puhelimitse 044 500 2083. Pyrimme vastaamaan sähköpostiviesteihin 24 tunnin sisällä, mutta viimeistään kahden arkipäivän kuluessa!

Ohjeet

Löydät ohjeistuksen sähköisessä muodossa Tuki ja ohjeet -sivultamme. Tulet löytämään jatkossa sieltä käyttöön liittyviä videoita sekä artikkeleita ohjelmiston päivityksestä! Muistahan liittyä myös postituslistallemme, jolloin saat ensimmäisenä tiedot uusista ominaisuuksistamme!