Tuki ja ohjeet
Tukemme palvelee sähköpostitse ja vain hätätapauksessa puhelimitse, pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä arkisin.
Löydät lisätietoja laitteiston käyttöönotosta ja asetuksista showup.fi/asennus-osoitteesta sekä käyttöohjeita, tietoja päivityksistä ja palvelukatkoista alla olevien linkkien avulla.
Sähköpostitse
Asiakaspalvelu (a) showup.fi vastaa arkisin 24h vasteajalla
Ei viesteillä
Ei tukea Whatsappilla, tekstiviestillä tai facebook-viesteissä
Kuluttaja-asiakkaiden tuki
BookUP.APP, Leimapassi.Mobi sekä maksupalvelun tukitilanteissa palvelemme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu (a) showup.fi arkisin 24 tunnin vasteajalla.
Yritysasiakkaiden tuki
Tuki palvelee CashUP -kassajärjestelmään sekä InfoTV -sovellukseen liittyen, sekä meidän toimittamiin nettisivuihin ja niiden vikatilanteisiin liittyen. Kolmansien osapuolien tukea emme tarjoa.
Järjestelmän virheestä johtuva tuki on aina maksutonta. Tuntitaksamme on 55 euroa / tunti + alv. Löydät jatkossa käyttöohjeet sekä opastusvideot helposti yhdestä paikasta. Tukityöt laskutetaan tuntitaksan mukaisesti 30 minuutin minimilaskutuksella.
asiakaspalvelu (a) showup.fi palvelee teitä sähköpostitse arkisin 24 tunnin vasteajalla.
Kolmansien osapuolien tuki
Huomaathan, että järjestelmässä on käytössä myös kolmannen osapuolen palveluita ja laitteita, olethan niiden ongelmatilanteissa yhteydessä heidän omaan tukeen. Näitä palveluita ovat:
- Nets - Kauppiassopimukset
- Paytrail - Verkkokauppamaksut ja niiden ongelmatilanteet
- Rollock - Sähkölukot
- DigiOvi - Sähkölukot
- Oheislaitteet, kuten tulostimet, viivakoodilukijat, kuittitulostimet
Huom, maksupäätteiden ongelmatilanteissa ota ensisijaisesti yhteys Show Upin asiakaspalveluun.
Tutustu myös näihin
-
Mitä kuuluu koko Show UPille tai kaikille sen tuotteille yleensä.
-
CashUP, FeelUP, BookUP - järjestelmien päivitykset listalla.
-
Joskus tapahtuu odottamattomia tai odotettujakin katkoja. Löydät ne näppärästi täältä.
-
Kaikki järjestelmiin liittyvät ohjeistukset kasataan jatkossa käyttöohjeet ja vinkit -sivuston alle.
-
Kehitys kehittyy, ja järjestelmä kehittyy koko ajan. Löydät täältä ne tulevat ominaisuudet, jotka ovat vähän suurempitöisiä tai joita odotetaan paljon.
-
Joskus yksi tai useampi asiakas tarvitsee samankaltaista ominaisuutta. Tällöin avuksi tulee ominaisuushuutokauppa, jonka avulla voidaan yhdessä kehittää uutta.