CashUP v3.1.2 - Viestintää, viestintää ja viestintää!
Ensimmäiseksi: Olemme nyt versiossa 3.1.x, joka tarkoittaa, että taas on kasaantunut valtava läjä uusia ominaisuuksia ja käytettävyysparannuksia. Tässä päivityksessä on kuitenkin muutamat suurimmat päivitykset FleaUP -järjestelmään sekä Kanta-asiakkuuksiin.
Alan pitämään kassajärjestelmän uusista ominaisuuksista Webinaareja noin kerran kuukaudessa, jos mielenkiintoa riittää. Ensimmäinen webinaari on 18.4. klo 18. Voit rekisteröityä sinne täältä.
FleaUP
Paikkatyypin muokkaus on nyt päivitetty paremmaksi. Muokkauksen näkymä on ryhmitetty vähän paremmin toimivaksi, ja uuden näkymän avulla voit myös esikatsella asiakkaalle lähetettävää sähköpostiviestiä.
Tämän ikkunan uusimisen lisäksi myös muut myyntijaksoon liittyvät sähköpostiviestit on tuotu FleaUP -asetuksiin.
Jo aikaisemmin julkaistu myyntipaikkojen arkistointi löytyy paikan muokkaamisen alta.
FleaUP -asetuksissa löytyvä Myyntijakson viestintä -välilehti tulee sisältämään kaikki myyntijaksoon liittyvät viestinnät asiakkaan kanssa.
Löydät asetuksista ohjeet, joiden avulla voit myös tuoda sähköpostiviestiin erilaisia dynaamisia tietoja, kuten paikkanimet, ajankohdat, varauslinkit sekä paikkatyypin ohjeistuksen.
- Myyntijakson varausvahvistus
Kun asiakas tekee verkkovarauksen, hän saa oheisen viestin. - Myyntijakson varmennus
Kun kassajärjestelmän kautta varmennetaan netissä tehty varaus, saa asiakas itselleen myyntijakson varmennusviestin. - Ennen myyntijakson päättymistä
2 päivää ennen myyntijakson päättymistä voidaan jatkossa lähettää sähköpostiviesti asiakkaalle. Tällä viestillä voit muistuttaa omien tuotteiden noutamista ajoissa tai vihjata alennuksen lisäämisestä tuotteille. - Myyntijakson päättymisen jälkeen
Viesti lähetetään kun myyntijakso on päättynyt. Tässä voit muistuttaa omien tavaroiden hakemisesta tai vaikka kertoa tulevista kampanjoista.
Kanta-asiakkuus
Mikä sen parempi tapa saada asiakkaat käymään useammin, kuin kanta-asiakkuustiedot. Kanta-asiakkuuden asetuksien näkymän selkeyttämisen lisäksi tämä päivitys sisältää kommunikaatiota myös näihin liittyen.
- Kun asiakkaan tasopistekertymä ylittää tason minimin, voit määrittää sähköpostiviestin, jonka asiakas tässä vaiheessa saa.
- Tasopisteiden perusteella asiakkaat lisätään automaattisesti asiakasryhmään
- Voit myös muuttaa automaattisesti pisteitä lahjakortiksi tai asiakastilille toimitettavaksi rahaksi