
Miksi tukemme on maksullinen?
Jotta voimme pitää kuukausihinnoittelumme edes nykyisellä tasollaan, olemme päätyneet tekemään kaikesta tuesta maksullista. Tämän takia emme myöskään tarjoa tukea whatsapp -viesteillä tai tekstiviesteillä niiden hankalahkon laskutuksen takia. Olemme myöskin huomanneet, että tukea käyttää vain murto-osa asiakkaistamme, jolloin on epäreilua laskuttaa kuukausimaksun mukana "varmuuden vuoksi" tuen ylläpidosta.
Laskutamme tuesta 30 minuutin minimilaskutuksella, poikkeuksena tietysti kuluttaja-asiakkaiden tuen sekä järjestelmän virheestä johtuvat asiat. Myöskin, jos käyttöohjeissa on selkeästi puutteita, emme laskuta järjestelmän käyttöön liittyvistä ohjeistuksista. Pyrimme myös päivittämään kaikki tarvittavat tiedot ohjeistuksiin.