Tuki ja ohjeet

Tukemme palvelee sähköpostitse ja vain hätätapauksessa puhelimitse, pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä arkisin.

Tutustu päivityksiin sekä ohjeisiimme oheisien linkkien avulla.

Löydät lisätietoja laitteiston käyttöönotosta ja asetuksista showup.fi/asennus-osoitteesta.

Emme tarjoa tukea tekstiviestien, whatsappin tai facebook messengerin kautta.

Kuluttaja-asiakkaiden tuki

asiakaspalvelu (a) showup.fi palvelee teitä sähköpostitse arkisin 24 tunnin vasteajalla.

Yritysasiakkaiden tuki

Tuki palvelee CashUP -kassajärjestelmään sekä InfoTV -sovellukseen liittyen, sekä meidän toimittamiin nettisivuihin ja niiden vikatilanteisiin liittyen. Kolmansien osapuolien tukea emme tarjoa.

Järjestelmän virheestä johtuva tuki on aina maksutonta. Tuntitaksamme on 50 euroa / tunti + alv. Löydät jatkossa käyttöohjeet sekä opastusvideot helposti yhdestä paikasta.

Tuntitaksan hinta päivittyy 1.9. alkaen, ja on jatkossa 55 euroa / tunti.

Tukityöt laskutetaan tuntitaksan mukaisesti 30 minuutin minimilaskutuksella.

asiakaspalvelu (a) showup.fi palvelee teitä sähköpostitse arkisin 24 tunnin vasteajalla.

Miksi tuki on maksullista?

Kolmansien osapuolien tuki

Huomaathan, että järjestelmässä on käytössä myös kolmannen osapuolen palveluita ja laitteita, olethan niiden ongelmatilanteissa yhteydessä heidän omaan tukeen. Näitä palveluita ovat:

  • Nets - Kauppiassopimukset
  • Paytrail - Verkkokauppamaksut ja niiden ongelmatilanteet
  • Rollock - Sähkölukot
  • DigiOvi - Sähkölukot
  • Oheislaitteet, kuten tulostimet, viivakoodilukijat, kuittitulostimet

Huom, maksupäätteiden ongelmatilanteissa ota ensisijaisesti yhteys Show Upin asiakaspalveluun.