Viestintä asiakkaalle

Voit automatisoida ison osan asiakkaalle lähtevistä viesteistä. Niihin on mahdollista lisätä myöskin "dynaamisia" kenttiä, kuten linkki varausjärjestelmään yms.

Viestiä pukkaa!

Automatisoi

Lisää järjestelmään automaattisesti lähteviä viestejä

Varauksen hyväksyntä

Kun varaus merkataan hyväksytyksi, voit lähettää asiakkaalle esimerkiksi ohjeita ja tietoja.

Myyntijakso on päättymässä

Pari-kolme päivää ennen päättymistä lähetettävä viesti on loistava tapa myydä extrapäiviä!

Myyntijakson päätyttyä

..on taas hyvä muistuttaa tuotteiden noutamisesta tai pyytää palautetta.

Kiitos & Palaute

Asetuksien kautta kaikille asiakkaille on mahdollista lähettää maksetun tilauksen jälkeen sähköpostitse kiitosviesti.

Ja lisää on tulossa

Järjestelmä kehittyy jatkuvasti, ja uusia tapoja viestiä tulee lisää.

Ominaisuuspaketin nimi customer-messaging
Avainsanat
  • automaatiot
  • viestintä
  • automaattiviestit