Asiakkaiden koukuttaminen kuulostaa ehkä vähän väärältä, mutta sitähän kanta-asiakkuusohjelmat ovat. Tavalla tai toisella. Joka tapauksessa tarkoituksena on kannustaa asiakkaita palaamaan takaisin uudestaan ja uudestaan. CashUP.Studio sisältää nyt jo erilaisia ratkaisuja tähän ja lisää on varmasti tulossa.
Asiakas voi kerätä erilaisiin leimakortteihin leimoja ostamalla tuotteita.
Asiakas voi kerätä pisteitä eri tuotteista.
Asiakas saa palkintoja pisteitä tai leimoja keräämällä. Voit määrittää, miten ja minkälaisia palkintoja kertyy.
Automaattiset Kiitos -viestit sekä ilmoitukset pisteiden kertymisestä sekä palkinnoista asiakkaille.
Kanta-asiakkuus toimii itsepalvelukassalla.
Itsepalvelukassan lisäksi verkkokauppaostokset hyödyntävät kanta-asiakkuutta.
Leimapassi.mobi sekä BookUP.APP tukevat kanta-asiakkuuksia esimerkiksi leimakorttien muodossa. Tunnista asiakas kassalla lukemalla QR-koodi tai syöttämällä sovelluksen tunnistenumero kassaan. Voit toki tunnistaa asiakkaan muillakin tavoilla, kuten nfc-tägeillä tai viivakoodikorteilla.
Tunnistetun asiakkaan täydet leimakortit löydät suoraan kassajärjestelmän alennus-napin alta.
Tuotteille voit määrittää, kerryttääkö se kanta-asiakkaille pisteitä ja miten paljon niitä kerätään. Pisteet voi muodostua automaattisesti tuotteiden hinnan perusteella tai voit määrittää haluamasi pistekertymät per tuote.
Kanta-asiakkuuden eri tasoilla voit tarjota erilaisia hyötyjä ja sitä kautta motivoida asiakkaita käymään useammin.
Motivoi asiakkaita käymään uudestaan kerryttämällä pisteitä tai leimoja.
Kanta-asiakkuus on kytkettävissä osaksi CashUP.Studiotasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse.